Ride for the roses - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Tess Wemeijer - WaarBenJij.nu Ride for the roses - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Tess Wemeijer - WaarBenJij.nu

Ride for the roses

Door: Tess

Blijf op de hoogte en volg Tess

21 Januari 2018 | Curaçao, Curaçao

Hi lieve allemaal,

Vandaag ging de wekker mega hopi vroeg. Jawel hij begon met de cijfers 05:.. Niks zondag rustdag, maar juist zondag actie dag. En dat samen met nog een kleine 10.000 andere actievelingen!

De ride, sail, swim, walk for the roses is een ophaal actie voor een fonds in de strijd tegen kanker. Tezamen kies jij één van de vier onderdelen en met het inschrijfgeld sponsor jij dit goede doel, plus bezorg jij jezelf een fantastisch gave dag. De shirtjes maken onderscheid tussen de vele kanjers. Wit = supporter, geel = vechter en rood = survivor.

Jordy en ik namen deel aan de walk for the roses met een unieke route van 7.8 km over de koninging Juliana brug. Normaal ten strengste verboden voor voetgangers en alleen voor zeer speciale dagen wordt hier een uitzondering voor gemaakt. Drie tropische buien en twee blaren op de kleine teentjes later, zat de tocht erop en werd iedereen onthaald met daadwerkelijke rozen!

Wat een vroegte, wat een dag en vooral wat een vrolijkheid en saamhorigheidsgevoel!
Ayo en tot volgende week.
Dikke knuffel en knuffel,
Jordy en Tess