Fake it, till you make it - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Tess Wemeijer - WaarBenJij.nu Fake it, till you make it - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Tess Wemeijer - WaarBenJij.nu

Fake it, till you make it

Door: Tess

Blijf op de hoogte en volg Tess

31 Oktober 2017 | Curaçao, Curaçao

Het leuke vna een lange tijd in het buitenland leven is dat jij uiteindelijk onderdeel uitmaakt van de cultuur en het 'normale' mensen leven in dat betreffende land. In Curacao gaan veel mensen naar de bioscoop op maandag - woensdag omdat kaartjes dan extra goedkoop zijn. Deze zijn namelijk maar 5-7.50 gulden en dat is bijna vijf keer goekdoper dan de Nederlandse variant.

Dus zo gingen Suus en ik gisteren naar de nieuwe film: the mountain between us. Het is hilarisch om een film te kijken vol sneeuw, ijs, bevriezing en andere koude elementen in een land waar de temperatuur niet zakt onder de 25 graden! Maar de bioscopen hier zijn zeker professioneel, dus doen zij er alles aan om de ervaring optimaal te maken en staat de airco volop te blazen, waardoor bezoekers zeker zin hebben om ook een dikke trui aan te trekken.

Het blijft natuurlijk wel Curacaose mentaliteit, dus op internet kan een andere begin tijd staan dan de daadwerkelijke start van de film en zo kon het dat Suus en ik 60 minuten te laat de film binnen stormden en andere bezoekers ons maar vreemd aankeken. Na een klein uur was de film bijzonder genoeg ineens afgelopen, waardoor wij naar de kassa gingen om verhaal te halen. Deze deden echter niet moeilijk en gaven ons meteen een extra kaartje voor de verlate versie. Kortom, met eerst het einde gezien te hebben was de het begin van de film weinig verassend maar wel weer een hele hilarische ervaring rijker!

Ayo en tot volgende week!
Dikke kus en knuffel,
Tess