Kilo's drop en heel veel liefde - Reisverslag uit Coevorden, Nederland van Tess Wemeijer - WaarBenJij.nu Kilo's drop en heel veel liefde - Reisverslag uit Coevorden, Nederland van Tess Wemeijer - WaarBenJij.nu

Kilo's drop en heel veel liefde

Door: Tessa

Blijf op de hoogte en volg Tess

16 Augustus 2015 | Nederland, Coevorden

Zo daar zit je dan op een regenachtige zondagavond bij pap en mam thuis op de bank in het pittoreske Coevorden. En denk je ineens: Oh mijn god, nog maar een krappe 36 uur en dan ik zit in het vliegtuig naar het andere eind van de wereld. Dan beginnen vanuit het niets toch ineens de zenuwen toe te slaan.

Dat is jammer want deze had ik zo goed onder controle de laatste tijd. Vrijdag tijdens de byebye-BBQ waren ze er niet en ook tijdens het weekendje weg met mijn lieve vriendinnetjes zijn ze niet om de hoek gekomen. En dan nu, tijdens een rustig momentje van besef, zijn ze er ineens.

Mezelf rustig houdend kijk ik terug op een mega leuk weekend en raap ik mezelf bij elkaar. Streng zeg ik: Tess je hebt hier een dik half jaar voor geknokt en nu gaat het eindelijk gebeuren, je bent er klaar voor!

Met kilo's drop, stroopwafels, heel veel lieve berichtjes/foto's en zo waar een echt houten paar klompen is mijn koffer bijna vol & klaar voor een half rondje om de wereld! Dat is heel fijn, nu ik nog...

Dikke kus & knuffel

• 17 Augustus 2015 - 08:36

Ron:

Hey meissie!

Herkenbaar! You're in 'The Zone' now! De dagen tussen je dagelijks leven en je reis

• 17 Augustus 2015 - 12:00

Niki:

Haaaai Tesss...

Heel veel plezier en succes natuurlijk gewenst!
    Als je zulke stukjes blijft schrijven gedurende je reis dan geniet ik!!!! :D:D

Dikke kuss

• 17 Augustus 2015 - 13:23

Annabeth:

Zenuwen nu, maar dat gaat echt wel goedkomen!!
    Waarschijnlijk denk je over een paar dagen al; waarom had ik dat.. Het is zo gaaf hier! ;)

Hele goede reis gewenst schat!
    xxxxxx

• 17 Augustus 2015 - 14:46

Marlies:

Komt goed schat!!!

• 17 Augustus 2015 - 15:24

Linsey :

Je gaat een super leuke tijd daar tegemoet.
    En we gaan jou hier zeker wel missen!!

• 18 Augustus 2015 - 22:10

Thea P:

Lieve Tessa, intussen onderweg naar het andere eind van de wereld. Ben erg benieuwd naar je berichten en geniet met je mee. Geniet ook van dat gevoel van afscheid nemen, het is het bewijs dat je een hartelijk mens bent. je gaat iedereen ontzettend missen, op het moment van afscheid en een paar uurtjes daarna. MAAR DAN........begint JOUW avontuur. En wat is een half jaar, een zucht in de eeuwigheid. En als alles meezit komen je ouders je ook nog opzoeken. Geniet van ieder moment en neem veel mee, de tijd vliegt en zo snel ga je waarschijnlijk niet weer naar NZ. Nieuw Zeeland, een droom! Een hele goede tijd daar, veel mooie ervaringen, leuke ontmoetingen, goede gezondheid en veel momenten met een ohhhh-effekt. Goed ereis, geod aankomen en weinig last van jetlag. Groetjes Thea

• 19 Augustus 2015 - 10:09

Annemarije:

Lieve Tess!!

Inmiddels ben je al behoorlijk wat uurtjes onderweg met je geweldige avontuur!
    Ik hoop dat je een goede reis hebt gehad!

Heel veel succes meid!! Zet hem op!

Liefs Robin en Annemarije